Peter пише:
Добре, дякую, що пояснив. Тобто якщо авто не надто потужне і у відносно доброму стані — можна розраховувати на помірну економію, так? А що з доставкою і оформленням — чи часто бувають «сюрпризи» типу додаткових зборів, сертифікації, ремонту після прибуття, які значно «вибивають» вигоду? Бо мене лякає, що плюс до всього потрібно буде ще витратити час і нерви. І чи варто довіряти калькулятору «як є», або краще додавати якийсь запас на «непередбачене»?
З моєї практики так: краще виходити з калькулятора як з базової орієнтовки, але передбачати запас на випадок додаткових витрат — на сертифікацію, можливий ремонт, адаптацію авто під українські стандарти, логістику всередині країни та оформлення документів. Якщо ти серйозно розглядаєш імпорт авто з Америки, можна скористатися калькулятором розрахунку авто з США від компаниї Boss Auto
bossautoukraine.com.ua/calc/ для попереднього підрахунку, але потім перевірити всі параметри вручну — рік, об’єм двигуна, реальну вартість на аукціоні, вартість доставки і сертифікації.
І ще — радив би звернути увагу на те, що автівка має пройти сертифікацію і відповідати екологічним нормам, інакше можуть виникнути проблеми з реєстрацією. Якщо уважно підходити до всіх деталей і мати резерв — реальна економія цілком можлива, але без «авось» — тільки з чітким планом і реальними розрахунками.