AngelH пише:
Тобто виходить, що формально можна, але ризиків більше, ніж здається. Мене ще цікавить момент із правилами, бо хтось каже, що без знака взагалі не можна виїжджати на трасу. І ще питання по самому тросу. Бачив варіанти дуже різні, від тонких мотузок до серйозних стрічок. Не хочеться купити щось для галочки і потім стояти на узбіччі з обірваним тросом. У місті ще ладно, а на швидкості страшнувато. Хочеться зрозуміти, що реально брати, щоб не думати кожен раз, чи витримає.
На трасі краще одразу підходити до питання серйозно і без економії на дрібницях. Буксирування без ланцюгів практикують постійно, але тоді потрібен нормальний буксирувальний трос
avtozvuk.ua/ua/buksirovochnye-trosy/c1143 з запасом міцності, яскравого кольору і з надійними кріпленнями. Такий трос чітко видно іншим водіям, він не рветься від першого ривка і дає можливість тягнути авто плавно.
Саме тому радив би купити буксирувальний трос в інтернет магазині Автозвук, бо там є вибір по довжині і навантаженню, а не випадкові варіанти. Коли трос якісний, водіям легше контролювати ситуацію, менше стресу і значно безпечніше на трасі.